הטור היומי: שדידת קהל והטיית הליגה שחייבים להיפסק / מנחם לס

אנא, קראו את הציטטות, הפתגמים הללו. דברי החכמה, בינה, ודעת אלו חייבים להיות חרוטים מעל מיטתכם כדי שכל לילה כשאתם עוצמים עיניים, וכל בוקר כשאתם מתעוררים, תקראו, תחשבו, ותפעלו בהתאם:

*

*

 

לכן אלוהים נתן לנו את השבת. לכן אנחנו עובדים רק 8-10 שעות ביום.

אבל הציטטות החכמות האלה לא כוונו לאתלטים הטובים ביותר בעולם בגילאי 20 עד 35 שגופותיהם בנויים לכל מאמץ; שהם אוכלים אוכל תחת פיקוח  מומחי תזונה, ושאחרי כל משחק כדורסל (בממוצע משחק אחד כל 50 שעות, או יומיים ושעתיים – העונה ניפתחת ב-26 לאוקטובר ומסתיימת ב-13 לאפריל) של שעתיים ורבע בו הם פעילים נטו לא יותר מ-20 עד 25 דקות מקסימום,  טובי הטריינרים, טובי הפיזיוטרפים, ומיטב אביזרי הריהביליטציה נמצאים לרשותם לטיפולים, מסטז'ים, ואולטרה-סאונדים. ומשחק כזה בו שחקן כלברון משחק 20-25 דקות נטו, מאפשר לו מנוחה של 50 שעות (יומיים ושעתיים) עד המשחק הבא

בדיוק לפני שבוע עזבתי את ביתה של בתי אפרת בשעה 3:30 אחה"צ  לפיליפס ארינה  – נסיעה של 20 דקות שבגלל ה-RUSH HOUR לקחה שעה ורבע בגשם שוטף – והחנייה הקרובה ביותר שמצאתי היתה 7 בלוקים ארוכים מהאולם. אני נושא עמי תיק עם לפטופ בן 8 שנים כבד, ומגיע רטוב עד לשד עצמותי לאולם.

הסיבה היחידה ללכתי למשחק היתה לראות את סטפן קרי. הייתי שם יומיים לפני נגד מילווקי, והלכתי שוב רק בגלל סטפן.

הייתי רטוב, עייף (הליכה של 7 בלוקים בגשם, כל הדרך בעלייה; אני כבר לא בן 28) האוכל היה מחורבן, והתמורה היחידה שלי היתה לראות את קרי מתאמן, וקצת להתלוצץ עמו. וכמובן שאח"כ ליהנות מכמה שלשות במשחק מצויין שרק הוא מסוגל לתת.

תארו לעצמכם שפתאום היו מודיעים שסטפן קרי לא משחק בערב ההוא. הייתי מתפוצץ מכעס.

תארו לעצמכם אב הלוקח את שני בניו בני ה-12 וה-10  – אוהדים שרופים של לברון מגיל אפס שכל חדרם מלא באביזריו, תמונותיו, ומה לא. הוא קונה שלושה כרטיסים ב-$300, והבנים כבר ביקשו – וקיבלו רשות לאחר לבי"ס ביום הבא.

כשקוראים את שמות השחקנים, שמו של לברון לא נקרא. הבנים כל כך מאוכזבים. הקטן פורץ בבכי.

הויזרדס כבר הובילו ב-30 נגד הקאבס שנראו איום ונורא, ללא קשר לאי ההופעה של לברון. רק בגארבג' טיים הם הקטינו את ההפסד ל-99-113.

הנה מה שאמר ג'יי אר סמית', מכל השחקנים:

"If we're going to play with a lack of energy … and come out and play the way we did today," Smith .declared, "we shouldn't be who we are and be in these uniforms. I was ashamed to be a Cav tonight.."

Smith, who had eight points and four rebounds in 18 minutes, continued: "We can't play basketball like this going down the stretch… You talk about contending or being a championship contender and you're blown out… and get thrashed, make it look good at the end. We can't do that. If we're serious about who we're supposed to be, we can't do this."

James left the locker room without speaking to the media.

*********

דיברתי על הנושא אבל אני מרגיש חובה לדבר עליו שוב.  שחקנים כמו לברון משתכרים בסביבות רבע מיליון דולארים למשחק. משכורת ממוצעת היום ב-NBA היא כ-5 מיליון לעונה, או כ-$40,000 למשחק. אלא אם כן הם פצועים, הם חייבים לשחק כל משחק, ולשחק פחות או יותר את מספר הדקות הממוצע שלהם, או שהליגה צריכה להעניש את הקבוצה קשות. אני מדבר על עונשים ברמה כזאת שאפילו חכמולוג כמו הפלח – שהיה הראשון לעשות מ-'מנוחת שחקנים' תרגיל טקטי, ולכן גרימת שברון לב לילדים בני עשר הוא דבר שהוא התחיל והוא האשם הראשי, כרגיל – לא יעז לעשות.

שישלחו את הלברונים המסכנים הללו ליום עבודה בשדה לקטוף תות שדה או לאסוף כותנה, והם יעדיפו לשחק 3 משחקים ליום, כל יום.

"מנוחת שחקני מפתח" היא הטיית משחקים, לא פחות ולא יותר!

מה שהקאבס עשתה אמש, וסן אנטוניו עשתה לנוחיותה – פגע בקבוצות הנאבקות על מקום לפלייאוף בתחתית..

 

תנו מבט במעמד הקבוצות במזרח:

 

NBA.com – 2015-2016 Conference Regular Season Standings

2015-2016 Conference Regular Season Standings
Eastern Conference
Eastern W L PCT GB CONF DIV HOME ROAD L 10 STREAK
Cleveland1 41 17 0.707 0.0 24-12 5-5 24-5 17-12 6-4 L 2
Toronto2 39 19 0.672 2.0 26-10 9-1 21-6 18-13 7-3 L 1
Boston3 35 25 0.583 7.0 25-16 7-5 19-10 16-15 7-3 W 2
Miami4 33 26 0.559 8.5 20-16 8-4 18-12 15-14 6-4 W 1
Atlanta5 33 27 0.550 9.0 21-17 7-6 19-12 14-15 5-5 W 2
Indiana6 31 28 0.525 10.5 20-14 5-6 18-11 13-17 5-5 L 2
Charlotte7 30 28 0.517 11.0 20-15 5-7 19-9 11-19 7-3 L 1
Chicago8 30 28 0.517 11.0 18-17 6-5 19-11 11-17 3-7 L 2
Detroit 31 29 0.517 11.0 20-16 7-6 18-11 13-18 5-5 W 4
Washington 28 30 0.483 13.0 20-18 7-5 15-16 13-14 6-4 W 2
Orlando 26 32 0.448 15.0 15-21 3-8 16-15 10-17 5-5 W 1
New York 25 36 0.410 17.5 16-24 6-6 15-17 10-19 2-8 L

מה שקליבלנד עשתה היה לתת לוושינגטון נצחון במתנה.. הקאבס פגעה בניו יורק, באורלנדו, בדטרויט, בשיקגו, ומי יודע במי עוד.

זה דבר אסור בתכלית בליגה תחרותית, וכמובן שגרג פופוביץ' הוא הצ'מפיון של מה שהתחיל אצלו ועכשיו הפך לדבר שקבוצות אחרות מעתיקות.

זה לא שונה בהרבה מלמכור משחק.

ויש גם את האספקט הבידורי. ישנם אנשים הטסים מכאן ללונדון לראות הצגה עם מגה כוכב מסויים, ולהיפך. או זמר אופרה ידוע, או פסנתרן-על. פתאום מודיעים שהוא אינו מופיע בגלל…

ברוב המקרים מאשרים לקליינטים כרטיס חופשי להצגה הבאה או מחזירים להם את כספם. בלטינית ישנו מושג -ca·ve·at emp·tor-"הודיע לקונה למפרע". או "הזהר את הקונה". לפחות שיודיעו יום למפרע שזה מה שהקבוצה עומדת לעשות. הרי זו לא פציעה – – דבר כזה טיירון לו (או המנכ"ל, לך תדע) תיכנן למפרע. אז שיודיעו למפרע, ונראה מה מחלקת השיווק של וושינגטון ויזרדס (ששם האולם אינו SOLD OUT כמעט אף משחק) תעשה.

מה שהקאבס עשתה היתה לשקר את הצופים, לגנוב להם כסף, ולמעשה לשדוד אותם לעיני כל העולם (כי בנוסף לכל הבעיות, הקבוצות מעלות את מחיר הכרטיסים למשחקים "חשובים" או משחקים עם כוכבים זוהרים).

ציטוט מאתר ה-NBA עצמו:

Sports franchises market their offerings according to schedules; the more formidable and famous the opponents, generally, the more sought-after tickets to those games become. These days, teams often price their tickets accordingly, charging more for the glamour opponents that feature gawk-worthy stars or suggest the most hotly contested games.

כשהפלח התחיל עם כל העסק בנובמבר 2012 כשהושיב 4 שחקנים בחוץ נגד מיאמי (כי הוא ידע למפרע שהוא יפסיד, אז כמו כל פלח מזרח אירופאי אותנטי, הוא רצה שיהיה לו תרוץ למפרע!), דייויד סטרן עשה לו "נו-נו" בכף היד וקנס אותם ב-$250,000. הוא היה צריך לקנסם ב-$2.5 מיליון עם הזהרה שהעבירה הבאה תוסיף אפס לסוף המספר.

אילו עשה זאת, הקאבס לא היתה מעיזה לעשות מה שעשתה אמש

עוד דבר: עוד שבועיים או משהו כזה וושינגטון באה לקליבלנד לשחק. למה שטיירון לו לא ייתן ללברון מנוחה אז? הוא לא ייעז. הקהל הביתי יהרוס את המושבים באולם. וזה כשאנחנו יודעים שהקהל הביתי רואה את לברון עשרות פעמים בעונה, אז אם יחמיץ משחק אחד, לקהל עצמו זה לא כל כך איכפת בתנאי שיש ניצחון. אבל הפלח הושיב את שחקניו בהופעה היחידה שהיתה לסן אנטוניו במיאמי משך כל העונה!!!.

.אם אני הקומיסיונר, אני מעניש את הקאבס ולברון במיליון דולארים, פלוס השעייה מהמשחק הביתי הבא של הקאבס נגד וושינגטון, וכדי להוסיף מעט שמן למדורה הייתי מודיע לפלח שבמשחק הביתי הבא נגד מיאמי, דנקן, ג'ינובלי, פרקר, והשחקן הרביעי ששכחתי מי היה, מושעים.

למה דווקא עכשיו?

כי אני, הקומיסיונר, חשבתי שהעניין נישכח ולא יחזור על עצמו, אבל עתה הקאבס הזכירו לי, והחלטתי להוסיף עונש יותר ריאלי ומתאים לעבירה, ולא ה-"נו-נו" שסטרן עשה לפלח על היד.

עניין המנוחות היה מתחסל אחת ולתמיד.

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
102 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dror2
Dror2
29/02/2016 7:16:19

אתה מעלה טיעונים, אבל בסופו של דבר את המאמנים ברמות האלה בוחנים על דבר אחד – הביא אליפות או לא הביא אליפות. השטיקים האלה של פופ זו אחת הסיבות שהספרס הם מועדון הספורט הכי מוצלח בעולם.
מעבר לזה, התלות של הקאבס בלברון היא מגוכחת. הם צריכים ללמוד לשחק בלעדיו. לא שהם הצליחו לעשות משהו כזה הלילה – אבל הם צריכים לפחות לנסות

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 7:28:07
Reply to  Dror2

ומה בקשר לקבוצות הנאבקות על מקום 8 בפלייאוף? זה לא שונה ממכירת משחק.

את הליגה לא צריך לעניין כיצד בומ=חנים את המאמנים. נתת לשחקן לנוח? אתה חייב לתת לו לנוח במשחק חשוב בבית, ולשלם מיליון דולאר קנס.

כל כך פשוט!

gfsdfsd
29/02/2016 7:25:22

here here

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/02/2016 7:26:39

דוקטור תוסיף את טורונטו נגד דטרויט , טורונטו שיחקו בלי לאורי.
זה נראה כמו התקזזות בהצבעה בכנסת.הקבלירס מס 1 במזרח מפסידה, מס 2 גם מפסידה.
שיקגו ושרלוט הם הניזוקות . הן גם יריבות לא נוחות לסיבוב ראשון בפךייאוף. עדיף לפגוש את הוויזרדס שכל מה שיש להם למכור זה קו אחורי טוב.

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 7:29:50

אז הליגה צריכה להעניש את שתיהן בהשעייה, פלוס מיליון דולאר להמתקת העונש.

מתן גילור
29/02/2016 7:33:19

רוטציה זה מרכיב חשוב בכל קבוצת ספורט שמבצעת מאמץ עצים בלו"ז צפוף. לכאורה, טיירון לו יכול לטעון שזה שיקול מקצועי. אתה לא באמת יכול להתערב למאמן בדקות של השחקנים. מקסימום אפשר להכריח קבוצה להלביש שחקן כשיר, אבל לא לשתף אותו.
הם גם יכלו להתחכם – להעלות את לברון בחמישייה ולהוריד אותו אחרי 5 שניות.
מתמטית זה קצת בעייתי להכריח שחקן לשחק לפחות את הממוצע בכל משחק, כי זה אומר שהוא מתחיל מהמינימום של המשחק הראשון והדקות רק יעלו ככל שתתקדם העונה. זה לא ראלי לנהוג כך.

ד"א, אאל"ט, גם קייל לאורי לא שיחק, אז לפחות בצמרת נשמר הסטטוס-קוו.

e
e
29/02/2016 7:33:51

יש לך כמה נקודות נכונות, ובאמת אם הייתי משלם 300$ לכרטיסים ומקבל קבוצת מילואים הייתי מרגיש מרומה.

א-ב-ל כמו שאמרו, המטרה של מאמן זה לקחת אליפות, לא לבדר את הקהל.

מי שאשם בכל הדבר הזה, לפי דעתי זאת הליגה עצמה. הם אלה ש״דיללו״ את המוצר שלהם. יש 30 קבוצות ו82 משחקים פר קבוצה בעונה הרגילה. זה אומר שבעונה הרגילה יש מעל 1200 משחקים והרבה מהם לא מעניינים. סתם שוחקים את השחקנים, מוסיפים הרבה משחקים מיותרים והכל בשביל מה? חוזה טלוויזיה גדול יותר? המבנה הזה של הליגה הפך את כל הליגה ליותר עניין של סיבולת וניהול דקות

Gogo
Gogo
29/02/2016 7:37:41

הפתרון הוא להוריד את כמות המשחקים בעונה מ 82 ל70

הייט אשברי
הייט אשברי
29/02/2016 8:34:56
Reply to  Gogo

אני בהחלט מסכים שצריך להוריד את מספר המשחקים . לחילופין , אם מינהלת הליגה לא רוצה לעשות זאת בגלל שיקולים כספיים , שתאריך יותר את העונה.
אחד מ-2 הפתרונות הנ"ל ימנע משחקי באק-טו-באק שהם מעשה מגונה לדעתי . נראה לי שמרבית המקרים בהם מושיבים כוכבים למנוחה מגיעים בצמדים האלה .

not a bad boy
not a bad boy
29/02/2016 7:46:28

אין כמו להגיע על הבוקר לעבודה, ולקרוא כמה דברי גידופים טריים על חשבון קליבלנד הרשעים ולפלופ המנייאק. עוד לפני שהבנתי את הפואנטה, כבר הסכמתי אליה (אה אה, מה אתה מערבב את הספארס?? כשהפלח מארגן טריק ערמומי זה מהלך אריסטוקרטי מדהים ומקורי. בשונה ממתי שלברון הרשע מנסה לשלוח את ידיו המכוערות והמטונפות בתרגילים מאוסים ולא ספורטיביים).

(מנחם. אתה מודע לכך שמעבר לספסול מרוכז של כל הסטארים שלך, אי אפשר לאכוף כאן כלום? תמיד אפשר למצוא תירוץ רפואי אובייקטיבי ולך תוכיח שלא. כמו לפני אולימפיאדת לונדון, כשפתאום שבוע לפני מודיעים אלוף העולם קדזימורט אקייב, וסגן אלוף העולם – דימיטרי קלוקוב, שניהם חברי הנבחרת הרוסית, על פציעה. כן כן. פציעה מדבקת, אקייב שטף פנים והחליק, ודימטרי ראה את זה וקיבל חררה. ההערכה היא, שהם לא הצליחו עם ההכנה הפרמקולוגית לאולימפיאדה, ופרשו מחשש בדיקות הסטרואידים).

not a bad boy
not a bad boy
29/02/2016 7:48:23
Reply to  not a bad boy

(חברי נבחרת המשקולנות, דוויזיית משקל 'עד 105').

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 7:49:35

קבוצות מפסידות בכוונה כדי להגיע לטנקינג – הטיית משחק (גם על זה אפשר להתווכח)

ניהול רוטציה מסיבה תחרותית – לא הטיית משחק.

רביד אראל
רביד אראל
29/02/2016 16:15:26

הדוגמא של קבוצות הטנקינג לא נחשבת כי הן רוצות להפסיד כמו שקבוצה רגילה רוצה לנצח, ואין להן העדפה לקבוצה מסוימת.
ולכן מהבחינה הזאת לשחק מול קבוצת טנקינג זה כמו לשחק מול קונטנדרית רק הפוך כי בניגוד לקונטנדרית שאתה לא יודע מתי היא תפסיד מול קבוצת טנקינג אתה לא יודע מתי היא תנצח.
הטיית משחק זה מה שקליבלנד עשו מול בוסטון שנה שעברה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 23:48:51

יש משחקים שיותר חשוב להם להפסיד… כמו שלקבוצת צמרת חשוב לנצח את הקונטנדריות, ככה חשוב לקבוצת טנקינג "לנצח" ולהפסיד לקונטנדרית של קבוצת לוטרי..

צביקה
צביקה
29/02/2016 7:56:10

יש צדק בפוסט אבל זה ממש לא פשוט להתמודד עם זה. ולדעתי ההתבזות שהם חטפו והעובדה שבסוף לא יסיימו מקום ראשון במזרח (תלזית שלי) יהיה העונש שלהם.

מתן גילור
29/02/2016 8:00:59
Reply to  צביקה

הואיל וזה משפט שרלוונטי הן עבור קליבלנד והן עבור טורונטו, הבטחתך את צדקתך כבר עכשיו 🙂

צביקה
צביקה
29/02/2016 8:33:31

בדיוק!

צביקה
צביקה
29/02/2016 8:46:01
Reply to  צביקה

האמת עברתי כרגע על לוח המשחקים של טורונטו ושל הפרשים. לדעתי טורונטו מסיימת ראשונה. יש להם פחות משחקי חוץ לעשות מאשר לפרשים,. מלבד שני משחקים נגד ברוקלין, שאנחנו יודעים שתמיד יכולים איכשהו לנצח, ואולי השניים מול מילווקי, ואחד מול הלייקרס בל"א כל שאר המשחקים של הפרשים הם מול קבוצות שצריכות את הנצחון לא פחות מהם, ויתנו להם פייט רציני, וכמו שהקאבס נראים הם יכולים כל משחק כזה גם להפסיד. לטורונטו יש 3 המשחקים האחרונים: ניקס, פילי, ברוקלין, לפרשים – שיקגו, אטלנטה, דטרויט. לדעתי אם עד אז טורנטו יהיו בהבדל של הפסד אחד מהקאבס, אז בסוף העונה, אחרי 3 המשחקים הללו הם יהיו באותו מאזן, ובגלל המאזן הפנימי העדיף זה אומר שטורונטו יהיו ראשונים.

מתן גילור
29/02/2016 9:27:28
Reply to  צביקה

כשיגיעו המשחקים האחרונים, נראה מי מקום 7 ומי מקום 8. זה ישפיע על המוטיבציה של כל קבוצה במשחקים אלו.

אחד העם
אחד העם
29/02/2016 9:40:31
Reply to  צביקה

האשונה תקבל את שיקגו? לא הייתי רץ לשם…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 8:06:00

אם אוהד החליט שהוא בא לראות שחקן זו בעיה שלו.

בפעם הבאחרונה שבדקתי כשהליגה מפרסמת משחק, או מנפיקה כרטיס, היא כותבת עליו משהו כמו :

"סאן אנטוניו ספרס נגד מיאמי היט"

ולא :

"טים דאנקן נגד לברון ג'יימס"

ולכן אף אחד לא מרמה אף אחד.

שנת 2016 – קבוצות כדורסל של כדורסל קבוצתי..

not a bad boy
not a bad boy
29/02/2016 8:12:32

אז למה בזמנו קבעו בדיוק למחזור חג המולד, את שאקיל VS קובי, אחד בהיט ואחד בלייקרס, בשיא גל השנאה והדם הרע שהיה ביניהם? רק בגלל מה שהקוראת בקפה אמרה בנוגע למצב הכוכבים בירח מאדים מהצד של צדק?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 8:17:47
Reply to  not a bad boy

מה ?

תiמר
תiמר
29/02/2016 11:04:14

לבן עם השם הארוך מידי- כשאין מה לכתוב עדיף לא לכתוב..

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 11:22:19
Reply to  תiמר

אני כבר הולך לכתוב את זה 100 פעם…

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 15:49:18

"אם קהל בא למשחק לראות שחקן מסויים זאת בעייה שלו"???
ב-1971 אשתי רינה ז"ל היתה חולה בסרטן דם ממאיר. באחד ה-REMISSIONS שלה רציתי להעלות חיוך על פניה אז קניתי במחיר גבוה מאד שני כרטיסים ל-"נגן על הגג".
לפני ההצגה מופיע אדם ומודיע שלצער המפיקים "טופול לא יופיע הערב ובמקומו מופיע…"

באותה שנייה קיבתי התהפכה וראיתי את האכזבה בפניה של רינה.

אפלטון
אפלטון
29/02/2016 8:10:38

שמע הייתי במשחק הזה במיאמי ב-2012.
זה אשכרה הרגיש כמו יריקה בפרצוף.
קודם כל זה מתחיל מכך שתמחור הכרטיסים משתנה על פי הקבוצה שממול. כך שכרטיס למשחק מול שארלוט דאז עלה 30$ ואילו כרטיס לסן אנטוניו קרוב ל-150$.
אני זוכר את הפרצופים של ווייד ולברון, פרצופים של מבוכה, הם דאגו לשמור את המשחק צמוד כדי שלפחות יהיה עניין.
מצד שני, מבין גם את המאמנים המתייחסים לעונה כמרתון ולא כאסופה של ספרינטים קצרים.
מתישהו יורידו משחקים וזה יקרה רק כשהרופאים יגידו שעומס של 82 נזק בריאותי לטווח ארוך

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 8:22:41
Reply to  אפלטון

"הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם"

אנחנו יוצרים את היחס ביקוש והיצע הזה, אנחנו ממנים להם את המיליונים, אנחנו מאכילים את המפלצת.. האשמה כולה שלנו.

י
י
29/02/2016 9:15:34
Reply to  י

ולכן צריך לראות רק משחקים מענינים בקיצור של כ-2 דקות בscores and schedule

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 9:38:27
Reply to  י

ויש לינקים, לא חייב ליג פאס או חבילה של ערוץ 5.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 9:39:17

ויש גם אקרדטציות חינם אצל מנחם..

אפלטון
אפלטון
29/02/2016 9:50:56
Reply to  י

מזכיר לי את בעלה של אשתי:
'למה לטוס לחו'ל כשאפשר לראות את ערוץ הטיולים?'
אין שום טמטום בלשלם יותר בשביל לראות כישרון.
כמו כשתתבאס אם תשלם על הופעה של פרל ג'אם (סליחה כידוע אני עדיין תקוע בניינטיס) כדי לגלות שהחליפו את אדי וודר בג'קו אייזנברג.
כמו שתתבאס אם תשלם כסף (בעולם מקביל) כדי לראות דו קרב בין המחשב המשוכלל בעולם מול השחמטאי הטוב בעולם כדי לגלות שהחליפו את השחמטאי בבוז'י הרצוג
כמו ש…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 9:58:14
Reply to  אפלטון

מסכים איתך בהחלט, במידה והחלטת להוציא כסף ששווה לך את ההופעה/משחק/אירוע. אבל אם אתה מחליט להוציא כסף על משהו שלא הצדיק אחר כך את המחיר לדעתך, אז תבוא בתלונות לעצמך, לא לקבוצה/מאמן, להם יש את החשבונות שלהם.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 10:00:34
Reply to  אפלטון

אני חושב שגולדן סטייט צריכה לקצץ את מחיר הכרטיסים ב 25% בכל משחק שקארי יושב ברבע האחרון על הספסל… סמיילי פראייר..

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 10:11:54
Reply to  אפלטון

הייתי בהחלט מתבאס אם בוז'י הרצוג או ג'קו אייזנברג (כוכב נולד ?) היו עולים לשחק במקום קארי, הבעיה היא שהם לא ברוסטר של ג"ס, בניגוד לשון לווינגסטון שאם היה עולה כדי לתת מנוחה לסטף קארי, זה בהחלט היה מובן, אם כי אין ספק שמאוד מבאס… אבל בחיים צריך לקחת אחריות.

תרשה לי לצטט אותך :"לכל אחד יש זכות בחירה בחיים, יש מי שבוחר להביא ילדים, יש…"

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 10:16:21
Reply to  אפלטון

ואני אוהב את הג'אמפ שוט והפוסט אפ של ליווינגסטון…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 10:36:06
Reply to  אפלטון

ומסור ד"ש לבעלה העיראקי כמדומני של אשתך, ותלמד ממנו..

יש לנו אחלה ארץ עם חרא של כדורסל…

וסליחה מראש על הטרחנות.. אני קצת אובססיבי היום… שלא תחשוב שסימנתי אותך או משהו כזה, אני פשוט עדיין בהיי מהמשחק אתמול למרות שלא שילמתי עליו שקל וזיפזפתי בפרסומות.. לערוץ הקניות. קניתי שידת עץ מהגוני 60 על 60 שתי מגירות ואחריות לשנה (לא במקרה של שריפה). שיהיה איפה לשים את כל השלטים והממירים של YES ו HOT עד שהשליח שלהם יבוא לאסוף אותם עקב ביטול חוזה התקשרות או ניסוח משפטי אחר.

אפלטון
אפלטון
29/02/2016 10:46:37
Reply to  אפלטון

אני אחדד.
נגיד שאתה מאוד אוהב את המוזיקה של פרל ג'אם, ונגיד שפרל ג'אם הסכימו להופיע בארץ (בעולם מקביל), ונגיד שהסכמת עם עצמך ששווה להוציא 10% מהמשכורת החודשית כדי להנות מהמופע (רק כדי לסבר את האוזן- יציאה זוגית למשחק כדורסל נגד קבוצה טובה, יחד עם כל הנלווים עולה בסביבות 500$).
הלכת להופעה של פרל ג'אם והמפיק החליט שבגלל שמחר יש הופעה חשובה בעמאן היום יעלה ג'קו אייזנברג במקומו כדי שלא יתעייף.
לא שאדי וודר חולה, צרוד או לקח מנת יתר. סתם שלא יתעייף, כי הירדנים יותר חשובים (או סתם כדי לעצבן את הישראלים).
לא היית דורש את כספך חזרה מהאמרגן? עם כל היופי של לשמוע את ג'קו אייזנברג מבצע את ג'רמי. יש להתבאס מהופעה לא מוצלחת (וכל מי שהיה בהופעה של פרל ג'אם יודע שיש יותר מ-50% שהיא תהיה כזו) ויש להתעצבן על זלזול מוחלט בחוזה הלא כתוב בינך לבין הלהקה שאתה אוהב שהיא תנסה לספק אותך כמירב יכולתם בתמורה לכסף שאתה משקיע בהם.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 10:47:49
Reply to  אפלטון

"הלוואי על אשתי בעל כזה.."

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 10:54:53
Reply to  אפלטון

נו, כבר הסברתי את הסוגיה הזו מנקודת המבט שלי בכל אופן.

לג'קו אייזנברג אין שום קשר לפרל ג'אם. אם סאן אנטוניו הייתה מעלה לחמישיה את ג'קו אייזנברג או אפילו את גילי מוסינזון הכדורסלן והמוזיקאי הכושל בן כושל, אז היה לך מה לבוא בטענות, אבל הם העלו שחקן אחר, שמתאמן עם הקבוצה, חתום אצלה על חוזה של מיליונים, והוא מסתבר לא שווה ת' זמן שלך… שחקן בליגה הטובה בעולם. אתה אוהד של הכדורסל או של הכוכבים ? אף אחד לא הבטיח לך גן של שושנים (נקניקיה 10$)…

ג'קו אייזנברג עאלק…

אפלטון
אפלטון
29/02/2016 11:00:37
Reply to  אפלטון

ואני בהחלט אמסור ד'ש לבעלה העיראקי של אשתי. שניה אחרי שאני אפרק אותו במכות.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 11:03:50
Reply to  אפלטון

בנוסף, אי אפשר לעשות את ההקבלה הזו בין מוזיקה לספורט. נקודה. סימן קריאה.

אדי וודר לא צריך לשמור על מיתרי הקול מפני איזה קרוס אובר על הגיטרה של סלאש… הם לא מנסים לשבור רקורד של 72 הופעות ורק 10 הרוגים.. או משהו כזה..

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 11:09:26
Reply to  אפלטון

"אדי וודר לא צריך לשמור על הקרסוליים של מיתרי הקול שלו מפני איזה קרוס אובר" – יותר מדויק

Ljos
Ljos
29/02/2016 14:46:25
Reply to  אפלטון

רק אגיד שלפני יותר מעשור הלכתי לראות את ׳מרי לו׳ בבימה. בסוף, במקום יב״ז, מיכל אמדורסקי תפסה את הבמה ואת התפקיד הראשי. זו אופציה שהייתה קיימת, כי היא רשומה בליינאפ כמחליפה אפשרית. לאף אחד לא נעשה עוול (אולי רק לחבר שרצה להיות סטוקר של בר זהר והתאכזב לגלות שהוא יאלץ לפתוח בקריירה הזו מאוחר יותר).

jojo
jojo
29/02/2016 18:00:28
Reply to  אפלטון

להעלות את מיכל אמדורסקי ויב"ז בשרשור של אדי וודר (אליל הניינטיז) מצריך אומץ:)
והדוגמא שלך פחות מתאימה כי שתיהן לא בדיוק זמרות ענק..

Ljos
Ljos
29/02/2016 19:12:18
Reply to  אפלטון

אני כאן בשביל השוואות מטורפות. יום אחד עוד ישירו שירים על אומץ ליבי ועל היום בו העזתי להזכיר את אדי וודר ויב״ז באותו שרשור. אני מקווה שזו תהיה בלדת רוק.
אדי נפלא ונהדר וסופרלטיבים ואני אוהב אותו מאוד. רק שההשוואה של אפלטון לא מתאימה. אם היה כתוב על הכרטיס ״אדי וודר או ג׳קו אייזנברג״ (בקידומו של המפיק הגרוע בהיסטוריה, מסתבר), אז זו השוואה מתאימה ל-NBA, שם מקדמים משחק בין שתי קבוצות על כל כליהן.
אף אחת מהן לא זמרת גדולה, או טובה, אבל אחת מהן הייתה זו שהופיעה בכל מקום בפוסטרי ענק מפולפלים (ראית מה עשיתי שם?… אני אלך לקבור את עצמי) והשנייה הייתה זו שנראה לי שנכשלה בקדם אירוויזיון פעם אחת. זה היה קצת מאכזב.

no funny shtuff
no funny shtuff
29/02/2016 19:41:28
Reply to  אפלטון

"מזכיר לי את בעלה של אישתי"- פיספסתי משהו? פוליגמיה? אני, עצמי ואיירין? סרבן גט?

מזכיר לי את הפסטיבל בבלגיה בשנת 2000- נסענו במיוחד בשביל לראות את פרל ג'אם, רק בשביל לראות שוב הופעה של להקת לייב שהופיעו במקומם כי ערב קודם נהרגו שישה דנים מדוחק בהופעה שלהם בדנמרק..

עידו גילרי
עידו גילרי
29/02/2016 19:47:19
Reply to  אפלטון

גם אני הלכתי להופעה של פרל ג'אם כשפתאום הודיעו שבמקום אדי וודר הסולן יהיה איזה חטייאר אחד בשם ניל יאנג. קצת התאכזבתי אבל דווקא הייתה הופעה לא רעה (טוב אולי זה לא תיאור מדויק של השתלשלות העניינים אבל זה מתאים לרוח הדיון).

jojo
jojo
29/02/2016 20:07:30
Reply to  אפלטון

נדהמת מכמות הידע ההזוי והמיותר שאנשי האתר הזה מכילים 🙂
וזה אחד השרשורים הכי מוזרים ומצחיקים שהיו כאן לאחרונה.
וודר חובב כדורסל, לא? אולי אפשר לארגן משחק של הרשתות מול הלוחמים והופעת מחצית של אדי ואז נחכור מטוס מכאן..
מלאת קנאה בכל מי שזכה לצפות בפרל ג'אם בלייב.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/02/2016 20:12:02
Reply to  אפלטון

ברגע שג'קו אייזנברג נזרק למערכה זו הייתה נקודת האל-חזור.

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 15:50:43

הבן השחור הזה כותב תגובות במטרה אחת: לעצבן. הוא לא כזה טיפש כפי שהא ניקרא.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/02/2016 18:10:17
Reply to  מנחם לס

הבן השחור מחוץ לנישואין של אלעד רבין?..

תiמר
תiמר
29/02/2016 20:32:18
Reply to  מנחם לס

ברור שלא רק יש לו יותר מידי זמן פנוי

שושן
שושן
29/02/2016 22:30:39
Reply to  מנחם לס

הבן השחור הוא אחד המעניינים כאן. התגובות שלו מצויינת. תכוון את חיצי הזעם שלך כלפי מישהו שראוי להם באמת.

חמודי
חמודי
29/02/2016 10:50:34
Reply to  אפלטון

ווייד ולברון דאגו לשמור את המשחק צמוד? מצחיק אתה. ההבדל בין ס.א של אז והקאבס של היום הוא שס.א. הייתה יריבה ראויה לכל קבוצה בליגה גם בלי הביג 3, והקאבס תפסיד אפילו לפיניקס בלי לפלופ

ינתי פרזי
ינתי פרזי
29/02/2016 8:44:53

מי שקבע 82 משחקים בעונה +פוסט סיזן +פרה סיזן+ 8 דקות אקסטה כל משחק שלא יתפלא שמבלפים עליו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/02/2016 19:23:43

1+

חנן
חנן
29/02/2016 9:03:41

העונה יש יותר מידי משחקים שלברון יושב בחוץ כאילו הוא שקיל בסוף הקריירה….

מנחם אתה עדיין מהמר שקליבלנד לוקחים אליפות ?

מתן גילור
29/02/2016 9:26:30
Reply to  חנן

הוא ישב בחוץ ב-2 משחקים, שניהם חלק מבק2בק, אחד אחרי הארכה.

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 15:53:27

הוא צעיר עם אחד הגופות החזקים בעולם. אז הוא שיחק עם הארכה. נניח נטו 35 דקות. אפילו 40.
כשהיינו צעירים שיחקנו כדורסל 5 שעות יום-יום

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 15:57:35
Reply to  מנחם לס

יש לי פתרון: כששחקן מחמיץ משחק עבור "מנוחה" (והליגה לא טיפשה. אם הוא משחק 5 דקות שיהיה אדם אחראי על כל בליגה שיקבע אם זה היה צודק או לא, דרך אישור רפואי מרופא הקבוצה שאם הוא משקר, הדו"ח שלו יפורסם כנחלת הכלל, כולל לאיגוד הרופאים של קליבלנד; אף רופא לא יעשה מעצמו אידיוט), משכורתו מאותו משחק בו הוא "נח" מורדת ממנו והולכת ל-CHARITY

אם ה'מנוחה' תעלה ללברון רבע מיליון, הוא יחשוב פעמיים

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 15:51:37
Reply to  חנן

כן

אוהד ס"א
אוהד ס"א
29/02/2016 9:59:21

יש שיווי משקל בעייתי מאד בליגה בין הצורך לזכות בניצחונות והישגים (אליפויות) לבין הצורך של הליגה למכור את עצמה באמצעות SHOW.

איך שלא נגלגל את זה, יש המון ממשקים בעייתים בין השניים:
ה- SHOW פוגע במשחק הספורטיבי, ללא עוררין:
זה מתחיל בפסקי זמן מיותרים, ראיונות מאמנים ברבע,
מס' המשחקים, הריווח שלהם:
אין שום ליגה מקצוענית שמשחקים בה 48 דקות, 82 משחקים לפני פליאוף. הדוקטור טועה, העומס על הגוף הוא בלתי אפשרי. בטח בכל מיני שילובים מצחיקים כמו B2B Coast to Coast שאין להם שום ערך ספורטיבי או 4 משחקים ב- 6 ימים.
אין צורך להזכיר את כמות הפציעות ואובדני אליפויות בטוחים שנגרמו בגלל עומס המשחקים האדיר.

וכלה באופן השיפוט כלפי כוכבים, התעלמות מצעדים (רעה חולה בליגה) ומסורות משונות כמו לא לעשות עבירה במהלך האחרון.
לפעמים נדמה שזה לא כדורסל, זה WWE.

מצד שני, גם המקצוענות פוגעת ב- SHOW:
המנוחה לכוכבים כדי להביא אותם רעננים לפליאוף
האק דה מה שמו שבכל ליגה אחרת מקבל את העונש הראוי לו,
מדיניות ההעסקה הפוגענית שיכולה לסחור בשחקנים כאילו הם עבדים מבלי יכולת להיקשר אליהם ולפתח קהל שהרבה יותר אוהב ומחובר למועדון.
בכלל, כל בעל קבוצה יכול מחר בבוקר לקחת את המועדון ולהעביר אותו לעיר אחרת מבלי שלאוהדים יש SAY בנושא.

פולני פלוני
פולני פלוני
29/02/2016 10:52:19

החישובים שלך פח
וזו לא פעם ראשונה שאתה מחשב כמו ילד קטן שיש לו 9 אצבעות
פרופסור עאלק..אצלי היית נשאר כיתה
וכן..זה מעצבן..אבל זו ליגה של כוכבים והם קובעים
זו הייתה הילטה של לברון לא לעלות
אני משער שהוא מתחיל להבין שהוא צריך לאכול את התבשיל שהוא הקדיח

פולני פלוני
פולני פלוני
29/02/2016 10:53:35

ואגב..בקשר לציטוטים על המנוחה
במטריקס אמרו אתזה פשוט
אם לא תיקח את הזמן איך יהיה לך זמן?
גאוני הרבה יותר מהמשפטים למעלה..גאוני בפשטותו גם

תחשבו על זה
תחשבו על זה
29/02/2016 11:47:49

מנחם, בתור מי שלקח קורסים בביולוגיה ביומכניקה ועוד כל מיני שמות שאני לא זוכר, ציפיתי לניתוח יותר מדוייק.
שחקנים מתאמצים 25 דק לערב ונחים יומיים?? הגוף בנוי למאמץ?? יפה אתה חי?
נתחיל מזה שכל שחקן כדורסל מקצועני בנבא יודע שהוא הורס לעצמו את הגוף במודע. תסתכלו על שחקני עבר, כמו בארקלי וקני סמית, שבקושי מסוגלים ללכת. בארקלי בעצמו אמר שהוא מוכן להקריב את בריאות הגוף שלו תמורת הכסף הגדול.
ספורט מקצועני הוא לא בריא לגוף! כל שחקן מקצועני, ופרט בנבא שהעומס גדול בהרבה, מקריב את העתיד לטובת ההצלחה בהווה. הם מתאמנים קשה מדי, משחקים עם פציעות, זריקות, מחלות ומה לא.

תחשבו על זה, המשך
תחשבו על זה, המשך
29/02/2016 11:56:39

כמה פעמים שמעת על אדם רגיל ששובר את הרגל/היד/ חוטף זעזוע מח/ מאושפז ליומיים בגיל 25-40? וכמה שחקנים כאלה יש כל שבוע?
הספורט הזה לא בריא לגוף בכלל, והעומס הוא גדול בהרבה מהמתואר בכתבה. זה לא שלברון עושה ריצה קלה חצי שעה והולך הביתה לנוח יומיים, הוא משחק משחק כדורסל ארוך ומתיש, שכולל קפיצות ונחיתות לא בריות, מרפקים ומכות בכל הגוף, ומאמץ קרוב לקצה היכולת. וכשזה נגמר, אין לו כמעט זמן לנשום ומיד צריך לטוס למשחק הבא.
שורה תחתונה, אי אפשר להתווכח עם העובדות שיש המון פציעות בנבא, והעומס הבלתי נסבל הוא הגורם מספר אחת. כל משחק פחות = פחות סיכוי לפציעה, והארכת הקריירה בעוד קצת.
מה שאני מסכים רק, שהקהל לא אשם, ויהיה נחמד ונכון מצד הקבוצה להודיע מראש על היעדרות של כוכב למען הקהל. ואם אפשר, לא לעשות מנוחות יזומות דווקא על משחקים סופר אטרקטיביים, כי ככה הם פוגעים בליגה ובעצמם בסופו של דבר

MBK
MBK
29/02/2016 12:15:31

מקצעונות זה שם המשחק
ג'ון סטוקטון שיחק 19 עונות NBA עם לוק של פקיד מס הכנסה
17 עונות מלאות ( כולל אחת מקוצרת ) ועוד עונה של 78
והוא שיחק בתקופה הרבה יותר אגרסיבית מהיום עם תנאים קצת פחות טובים ( עדין לא מסכן אבל תנאים פחות טובים )

זה לא מוסרי לשבת בצד
זב כמו שארים טלפון למעסיק ואומר לו שהיום אשאר בבית כי אני צריך לנוח
משלמים לך לעשות משהו תעשה אותו ( או לפחות תוציא חופשת מחלה )
שיא החוצפה שלברון היה באולם …..
שטיירון לו ישלם את ההפרש ביו כרטיס למשחק רגיל למשחק אמש

קליבנד מול סקרמנטו – טווח מחירים של 20 עד 2386 דולר
כשאורלנדו תשחק מול הקינגס – 18 עד 1678 דולר

נניח שהפער הממוצע הוא 50 דולר כפול 20000 – מילון דולר נשמע לי סביר

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 12:31:29
Reply to  MBK

יכול להיות שאם אבא היה נח קצת יותר הוא היה מוריש לי איזו טבעת..

סאן אנטוניו הרבה בזכות ניהול הדקות זכתה בעוד אחת כזו.

זה מאוד מוסרי במקרים מסויימים לטלפן למעסיק ולהודיע לו שאתה לא מתכוון להגיע כי אתה לא מרגיש את הפיקות בברכיים או שאתה סתם עייף ואתה פוחד שהעייפות הזו תגרום לפציעב שאחר כך האוהדים שלי לא יזכו לראות אותי לא רק משחק אחד אלא כל העונה (ע"ע דוראנט) ואז שילכו לחפש מי יתן להם תמורה למנוי שלא יזכה לניקוב במשחקיי הפלייאוף כי עכשיו ווסטברוק לבד והוא דופק את הראש בקיר.

מי שהחליט לשלם את מה שהוא החליט לשלם, החליט לשלם את מה שהוא החליט לשלם..

גיא
גיא
29/02/2016 12:35:43

"שישלחו את הלברונים המסכנים הללו ליום עבודה בשדה לקטוף תות שדה או לאסוף כותנה, והם יעדיפו לשחק 3 משחקים ליום, כל יום".

משפט גזעני ודוחה!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 13:47:46
Reply to  גיא

מארק טוויני משהו..

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 16:01:36
Reply to  גיא

מה גזעני בו?
היום אין שחור אחד בכל ארה"ב שקוטף כותנה

סקוטי
סקוטי
29/02/2016 12:51:54

כל בר דעת מבין שהסיבה לאינטנסיביות של ליגות הספורט בארהב היא למקסם רווחים ולכן לא נראה שינויים מהותיים. היה הגיוני ביותר לעשות חלק מהשינויין הבאים

הצעה:
לרדת ל 70 משחקים בעונה (להוריד משחקים מהקונפרנס הנגדי)
לקצר משחקי ליגה ל 40 דקות (לא כולל פלייאוף)
להודיע 48 שעות מראש על מנוחה של שחקן (אבל זה לא יפתור את רישום הפציעות)
להחזיר את הסיבוב הראשון בפלייאוף להטוב מחמש.

שנורקל
שנורקל
29/02/2016 13:34:14

מותר להתעצבן אבל בבקשה תשאיר את הרד נק הגזעני שבך בבית.

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 16:03:44
Reply to  שנורקל

אני לא ראיתי אמריקאי שחור קוטף כותנה כבר 50 שנה.

רועי ויינברג
29/02/2016 14:08:52

למה שוחטים את לברון וה-37,779 דקות קריירה שלו על זה שהוא נח משחק אחד, ולא שוחטים את סטף וה-16,456 דקות שלו על המנוחה הסמלית שלו ברבע הרביעי, כאילו הוא דאנקן של השנים האחרונות?

chipi
chipi
29/02/2016 16:09:54

כי לברון עושה מה שב-XXX שלו וסטף עושה מה שקר אומר לו.

רביד אראל
רביד אראל
29/02/2016 16:22:43

כי קרי ישחק רבע רביעי אם יהיה צורך, אם זה Blowout אין שום סיבה שקרי ישחק במקום לתת למחליפים לשחק. ובהשאלה לקליבלנד אם הם יובילו ב20 בתחילת הרבע האחרון לא תהיה שום סיבה שלברון, קיירי ולאב ישחקו

יניב
יניב
29/02/2016 16:34:55

רועי אני חייב לציין שאני מאוד אוהב את הסלידה שלך מקארי,ברצינות זה מרענן לראות שלא כולם הולכים אחרי קארי(אני דרך אגב כן הולך עם קארי)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/02/2016 17:04:10

למה האחרונים תמיד בסוף?

עומר
עומר
29/02/2016 15:12:01

יש כאן בהחלט בעייתיות.
בסופו של דבר 10000 איש שילמו בשביל לראות את הכוכבים. ואם אין סיבה אמיתית, זה ממש לא בסדר. מילא אם הייתה פציעה, ואנשים היו יכולים לדעת מראש.
צריך למצוא מנגנון פיצוי לאוהדים, תארו לכם שמישהו טס מאירופה\ישראל לראות משחק שהזמין לו כרטיסים חודשים מראש, ובסוף כל הכוכבים נחים, זה על הפנים. כרטיסים למשחק נגד קליבלנד,ס"א,ג"ס עולים הרבה יותר.

מצד שני אני לא רואה דרך לפתור את זה, אולי לחייב את הקבוצות לפצות את הבאים למשחקים.

פולני פלוני
פולני פלוני
29/02/2016 17:10:07
Reply to  עומר

האוהדים מצופרים מספיק
אם זה חולצות,כובעים,יום מחבטים(בבייסבול),חתימות,ארוחות חינם בתנאים מסויימים ומופעים במהלך ההפסקה והפסקי זמן..יש מספיק צופרים
שיפיקו להתפנק..בוכים שהשחקנים מפונקים ומתפנקים בעצמם
מוסר כפול

עומר
עומר
29/02/2016 15:13:13

ואגב לשארלוט\שיקאגו זה ממש נורא, 2 קבוצות שנלחמות איתם על המיקום, מקבלות נצחון חינם. שארלוט רק לפני שבוע ככה הפסידה לקליבלנד בשיא כוחה. ועכשיו וושינגטון מקבלים נצחון חינם

Smiley
Smiley
29/02/2016 15:43:01

חלוקת מנוחה ורוטציה ואיך שלא תקראו לזה… אולי זה מסריח מבחינת האוהד, אבל לגיטימי מבחינת הקבוצה.
אין מה לעשות נגד זה, ולראייה שבסוף העונה חלוקת המנוחה היא עוד הרבה יותר קיצונית.
בכל מקרה זה אכן מבאס לאוהדים שבהחלט מצפים לראות את כל הכוכבים ומקבלים בסוף משחק ליגת קיץ.

עגל
עגל
29/02/2016 16:05:10

סיכמו את הרוב לפני. רק אומר שליבי *לא* עם המסכנים שטסו כל הדרך מלונדון לראות את הכוכב ובסוף הוא ישב על הספסל . . .

chipi
chipi
29/02/2016 16:12:18
Reply to  עגל

קל להגיד את זה מרחוק אבל יש לי משפחה בבוסטון וכשהם קונים כרטיסים לכל המשפחה, שש נפשות, הילדים צורחים שהם רוצים את סטף או את ווסטברוק או וואטאבר. כשהם לא משחקים זה שיברון לב. זה לא מעניין אותך ואולי לא מעניין את הקבוצה שחושבת קדימה אבל כמו כל מי שרוכש כרטיס, הם מצפים לראות את "ההצגה הכי טובה בעיר"

עגל
עגל
29/02/2016 16:17:39
Reply to  chipi

עליהם כמובן שכן אכפת לי, פחות מזיזים לי ביונסה ובעלה איך שקוראים לו

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 16:16:27
Reply to  עגל

ומה עם רינה ז"ל אשתי, שנסעתי איתה 4 שעות מבית החולים שלה בבולטימור לתת לה קצת מנוחה מהכימוטרפיה, לראות את טופול ב-FIDDLER ON THE ROOF בניו יורק, ולפני ההצגה הודיעו שלצערם הוא לא מופיע?

כמובן שזה יכול לקרות, אבל גודל האכזבה הוא עצום.

עגל
עגל
29/02/2016 16:18:15
Reply to  מנחם לס

גם אתם בסדר, דיברתי על ביונסה וריהאנה

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 16:11:41

העיקר שיצאתי גזען מכל העסק הזה.

ובקשר לגזענות, אולי אני גזען כשאני אומר שלארי בירד לעולם לא היה מסכים 'לנוח' כל זמן שהוא בריא.אותו דבר ג'ון סטוקטון שלעולם לא החמיץ משחק כשהוא בריא.
או קל ריפקין ששיחק 2,632 משחקי בייסבול רצופים (הרבה פעמים דאבל-הדר – שני משחקים ביום) משך 20 שנה מבלי להחסיר משחק אחד. הוא שיחק עם שפעות, הרעלות קיבה, ומה לא. יש גברים ויש גברים. וכל אלה שיגידו שבייסבול הוא לא משחק שמתאמצים בו – הוא לא סתם רפה הבנה – – הוא אהבל חסר מושג.

chipi
chipi
29/02/2016 16:12:55
Reply to  מנחם לס

בייסבול לא מדבר לישראלים שלא מכירים את זה כמעט

סומסום
סומסום
29/02/2016 19:37:20
Reply to  מנחם לס

בדיוק באתי להזכיר את קל ריפקן ג'וניור. כנראה הישג הספורט העילאי. לא ייאמן כל פעם כשחושבים על זה.

מנחם לס
מנחם לס
29/02/2016 16:36:59

ששחקני הכדורסל המפונקים ייקחו דוגמא משחקני הבמה בברודוויי שערב ערב (לפעמים גם הצגה יומית) חייבים להופיע במלוא הדרם, במלוא מירצם, ולהיראות כל פעם כאילו זאת ההצגה הראשונה שלהם . ג'קי גליסון, זירו מוסטל, טופול שלנו, מיקי רוני, לאורנס אוליבייה, ונשים כמו קרול ברנט, ברברה סטרייסנד, או קרול צ'[נינג עשו זאת שנים על גבי שנים, ערב ערב.

ולתת שעתיים וחצי של "הכנר על הגג" קצת יותר קשה מבחינת המאמץ הנפשי מכל 25 דקות של כדורסל.

אז שישחקו ויסתמו את הפה, ואם מחמיצים משחק עבור מנוחה – המשכורת יורדת מהם והולכת להומלסים של העיר.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
29/02/2016 23:46:26
Reply to  מנחם לס

רק לפני כמה תגובות בכית שטופול הבריז לך מהופעה, ועכשיו הוא האורים והתומים של מוסר עבודה ?

בקריירה של אלפיי משחקים, מה אתה רוצה ששחקן יעשה ? שישחק את כולם ? כי איזה ישראלי קנה כרטיס מאיזה ספסר, וזו הפעם הראשונה שלו ?

תמיד יהיה את אותו אוהד שזו הפעם הראשונה שלו.. פיזית, נפשית, רוחנית, ואפילו מתמטית, אף שחקן לא יכול לשחק כל משחק.

ולגביי השיא משחקים של השחקן בייסבול… סבא שלי לעס וירק טבק במשך 50 שנה רצוף…

Smiley
Smiley
29/02/2016 16:57:31

אפשר להתנחם בזה שנראה שער סוף העונה יהיו קרבות מיקום וכניסה לפלייאוף, ככה שלא תהיה הרבה מנוחה

Smiley
Smiley
29/02/2016 16:58:40
Reply to  Smiley

שעד

סומסום
סומסום
29/02/2016 19:39:38

בגלל הסיבה הזו, ברצלונה קרעה לגזרים את מסי, גם כשהיה צידוק ספורטיבי אמיתי לתת לו לנוח. כי תעשיה שלמה מבוססת על הקארי-של-הכדורגל. וזה אולי עלה לארגנטינה בגביע העולם, הוא הגיע מחוסל.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/02/2016 19:44:38
Reply to  סומסום

אני לא בטוח. ממה שאני הבנתי זה הוא שלא מוכן לרדת מהמגרש. אני בטוח שיש משחקים שבברסה יעדיפו לתת לו לשבת בצד ולא לסכן פציעה.

נדב
נדב
29/02/2016 20:24:33

מנחם צודק לשם שינוי